wtorek, 26 marca 2013

Healthy diet...

Zaczęłam odżywiać się "zdrowo" 3 posiłki dziennie, unikanie tłuszczu, żadnych słodyczy czy mięsa.
Myślę, że w 1200 kcal dziennie spokojnie się mieszczę. Dzięki takiej zdrowej diecie nie mam huśtawek emocjonalnych ani problemów ze snem.
Sama nie wiem czemu zaczęłam się zdrowo odżywiać. Jakoś tak wyszło.
I jeszcze jedno mam dosyć zimy. :<
Ona trwa już za długo niech się już skończy w końcu!
Nastroju nie mam złego, czy dobrego. Ale nie jest źle.
Trzymajcie się i chudnijcie! ;*



2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia na diecie 1200 kalorii ;)
    Też mam już totalnie dość zimy...;<
    Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak co do zimy to się w zupełności zgadzam, mam całkowicie dość. zdrowo jest bardzo dobrze, chudnie się i nie wraca, a człowiek od razu lepiej wygląda i się czuje dobrze xxx

    OdpowiedzUsuń